NÍZKOENERGETICKÉ EKO BÝVANIE
Vyšlo v roku 2016 v apríli pred výstavou CONECO. Publikácia prináša informácie o nových prístupoch, materiáloch a technológiách, ktoré dokážu znížiť energetickú náročnosť stavieb. EKO bývanie si kladie za cieľ podávať informácie zrozumiteľnou a populárnou formou. Chceme, aby bolo čitateľovi zrejmé, že môže dosiahnuť maximálny komfort bývania pri minimálnej spotrebe energie.
TOP HOTELIERSTVO/HOTELNICTVÍ
Stále viac ekonomicky aktívnych ľudí v produktívnom veku využíva služby hotelových, kúpeľných a reštauračných zariadení. Hostia očakávajú, že hotel bude vybavený špičkovými technológiami, vďaka ktorým môžu pracovať aj mimo kancelárie. Samozrejme, k vysokému nasadeniu patrí aj relaxácia a dovolenka strávená s rodinou. Preto špičkové hotelové vybavenie zahŕňa kvalitné fitnes či wellness. Pripravované vydanie pre rok 2016/2017 pôjde na trh v júli 2016.
Top trendy v bývaní
Pripravované vydanie atraktívneho magazínu Ttb Top trendy v bývaní 2017 bude opäť výnimočným sprievodcom aktuálnymi trendmi z oblasti zariadenia interiéru a stavebníctva a prináša prehľad noviniek zo svetových a domácich veľtrhov, predovšetkým však vníma architektúru a dizajn ako umelecké disciplíny. Predstavuje ich v širšom kontexte a kultúru bývania zobrazuje v spojení so životným štýlom, ktorý je v kontakte s dizajnom, umením, krásou a luxusom. To všetko aj prostredníctvom osobností, ktoré sú ikonami štýlu. Veľkorysý formát a moderný dizajn umožňujú unikátnym interiérom, stavbám i dizajnovým riešením a produktom vyniknúť a dodávajú magazínu Top trendy v bývaní nezameniteľný punc luxusu.
TOP Fashion
Prinášame vám viac ako 210 strán najnovších trendov zo sveta módy, krásy, predstavenie módnych ikon, reportáže z prehliadok, outfity celebrít, cestovanie, dizajn, starostlivosť o telo, fitnes – a to sú len niektoré z príťažlivých tém, ktoré na vás čakajú v novom exkluzívnom magazíne Top Fashion. „Práca v modelingu ma inšpirovala k rozhodnutiu priniesť na mediálny trh slovenský magazín zo sveta módy – o jeho lesku a úskaliach, o ľuďoch, pre ktorých je móda prácou i koníčkom, o ženskej kráse, módnych trendoch a zdravom životnom štýle," hovorí Barbara Franeková. „Verím, že užitočné informácie i kreatívne inšpirácie si v magazíne nájdu bežní čitatelia i módni profesionáli," dodáva sympatická kráska.
A pretože krása by mala mať aj hlbší podtext, tento projekt sa prirodzene spojil s charitou. Časť zisku z predaja magazínu bude použitá prostredníctvom nadácie MISS HUMANITA na charitatívne účely.